Breyers Delights

11.02.2019 18:31

Už jste ochutnali tuhle zmrzlinu? Pokud ne, tak šup do obchodu a hned si jí kupte. Je naprosto vynikající a co je na ní tak úžasné? Jako první mě určitě mile překvapilo to, že není až moc příliš sladká což jsem uvítala, složení je taky moc fajn, má sníženou energetickou hodnotu a je nabušená bílkovinami, takže můžete hřešit bez obav a je vhodná i pro sportovce. Já vyzkoušela dvě příchutě: první byla zmrzlina Breyers Delight Creamy Chocolate a druhá Cookeis&Cream. Obě zmrzliny mají krémovou konzistenci, takže i když si ji vyndáte z mrazáku, tak se snadno nabírá. Můj favorit je rozhodně čokoládová verze, chuť je naprosto úžasná a jemná a ne příliš sladká, druhá varianta je vanilková s kousky sušenek a pozor opravdu ve zmrzlině kousky sušenek jsou, takže je to super záležitost, ale na mě je trošku více sladká. Ale obě mě rozhodně mile překvapili jsou chutí a těším se až vyzkouším i další varianty.