Zajíci v krabici

31.01.2016 15:13

Znáte projekt ZAJÍCI V KRABICI? Jestli ne, tak se nebojte a určitě si krabičku objednejte.
Pokud máte rádi zdravé a kvalitní potraviny, tak určitě neprohloupíte. Krabičku si můžete objednat buď na 1, 3 nebo 6 měsíců.
Ničím se nezavazujete, a krabičky si můžete objednávat kdykoliv máte chuť, automaticky nic neposílají.
V každé krabici naleznete 5 - 8 výrobků, které jsou bez barviv a konzervantů.
Zohledňují se i potravinové alergie, které uvedete do objednávky, každá krabička se individuálně připravuje.
Součástí zásilky jsou informace o jednotlivých produktech, pokud zásilka obsahuje suroviny, které se musí ještě dále upravovat tak se přikládají i návody a recepty. A proč zajíci v krabici? protože do poslední chvíle nevíte co v krabici dostanete za výrobky, je to překvapení :-).
Občas si také zajíce objednávám a tímto Vám chci představit dva recepty, které jsem na základě přiložených receptů uvařila.
Jako první je to thajská polévka s kokosovým mlékem a druhý recept je na nepečený dort z matcha pudinkem.

 

Něco o receptech

Thajská polévka: pokud máte rádi kokosové mléko a pálivější jídla, tak tato polévka je přímo dělaná pro Vás. Musím říct, že mě polévka nadchla, chuť vynikající, možná sice na první pohled polévka nevypadá nic moc, ale nenechte se odradit je opravdu dobrá.

Nepečený dort s matcha pudinkem: tohoto receptu jsem se upřímně bála, hlavně toho pudinku. Recept je na přípravu velice jednoduchý a zvládne ho naprosto každý. Když jsem po vychladnutí dort ochutnala, tak jsem se nejprve dost zarazila :-) ta chuť mi přišla hodně zvláštní :D, ale postupně mi začal dortík opravdu chutnat a vyzkouším ho i příště. Tak se nebojte a zkuste ho také.

Chcete si tyto dva recepty vyzkoušet? Po kliknutí na obrázek se zobrazí recept.