Těstovinový salát s brokolicí a ředkvičkami

13.09.2016 11:12

Zbyla mi brokolice, ředkvičky, tak jak je nejlépe zpracovat? Volba byla jasná, udělám si těstovinový salát. Těstoviny jsem použila kukuřičné (dva druhy, protože jsem měla otevřený balíček). Těstoviny jsou od firmy SamMills. Ještě jsem měla v lednici vegetariánský salám, takže jsem si ho do salátu také přidala, koupila jsem ho v Lidlu: My Best Veggie vegetariánský salám s pažitkou. 
Příprava salátu je velice jednoduchá: uvaříme brokolici (nejlépe na páře), těstoviny. Po uvaření těstoviny scedíme, brokolici propláchneme pod studenou vodou a vše necháme vychladnout. Vychladlou brokolici a těstoviny dáme do mísy, přidáme nakrájené ředkvičky, salám, osolíme, opepříme. Do salátu přidáme tofunézu, promícháme a podáváme.
Přeji dobrou chuť ;-).

Rozpis surovin a gramáž:

kukuřičné těstoviny SamMills 20 g 294 KJ
kukuřičné těstoviny s quinoou SamMills 30 g 455 KJ
brokolice vařená 136 g  218 KJ
ředkvičky 26 g 23 KJ
tofunéza  24 g 160 KJ
vegetariánský salám s pažitkou 54 g  407 KJ