Plenky Pampers active baby

21.12.2018 21:22

Jak jsem slíbila v nedávné době, tak píši svou zkušenost s plenkami Pampers active baby. Byla jsem zprvu docela skeptická a nevěřila jsem, že by plenka mohla vydržet až 12 hodin bez protečení a mimčo bylo v suchu. Nejprve jsem plenku nechala malému 8 hodin a když bylo vše v pořádku, tak jsem otestovala celých 12 hodin. Po sundání plenky měl prcek zadeček úplně v suchu bez nějaké větší vlhkosti, vše rozvedeno rovnoměrně do 3 kanálků, které plena má. Jen jednou se stalo, že malý protekl, ale to měl plenu déle. Také záleží jak hodně čůrá, ale minimálně 10 hodin je vše v naprostém pořádku. Plenka je tenká, příjemná na dotek, dobře sedí okolo nožiček, gumičky neškrtí což je veliké plus, protože prcek není otlačený, moč rozložena v pleně rovnoměrně. Jediné co mi vadí je vůně plen, jsou moc navoněné, určitě by bylo lepší, kdyby plena byla bez parfemace. Určitě tato plena usnadňuje noční krmení a nemusíte se zdržovat s přebalováním.