Dýně, steakový žampion

29.08.2016 08:57

Máte rádi dýni a houby ;-), jestli ano, tak tohle jídlo splňuje oba dva požadavky.Už docela dlouho se mi v lednici povaloval kus dýně, zároveň jsem dostala chuť na houbu, tak jsem si říkala, proč to nezkombinovat. Jídlo bylo hotovo asi do 45 minut, takže ideál :-D
Dýni jsem použila hokaido, umyla, nakrájela na kostička a uvařila ve vodě. Mezitím co se mi vařila dýně jsem si připravila steakový žampion, očistila jsem klobouček, vnitřek posolila a potřela utřeným česnekem. Navrch jsem přidala sýr violife original (veganská alternativa sýra) a dala zapéct v troubě. Mezitím co se zapékal žampion, jsem rozšťouchala dýni, přidala kokosové mléko, osolila.
Takto hotovou kaši jsem dala na talíř, přidala zapečený žampion a rychlá večeře je na světě, takže přeji dobrou chuť.

Rozpis surovin a gramáž:

dýně vařená 259 g 282 Kj
žampion Portobello 78 g 63 Kj
Violife original 27 g 321 Kj
Kokosové mléko Amaizin 20 ml 135 Kj

 

 

 

Celková energetická hodnota večeře je 802 Kj